2010. április 19., hétfő

Királykisasszony medál



A medált dunai kavicsok közt találta a férjem édesanyja és öccse, évekig vagy évtizedekig a Dunában hánykódott és egyszer csak előkerült a vízből és a mienk lett ez a gyönyörűség. Hozzám úgy került, hogy kértem díszgombokat anyósomtól befoglalásra és ezt is elővette, hátha tudok vele kezdeni valamit.

A medált annyira szépnek és különlegesnek tartom, hogy évekig nem is nyúltam hozzá, nem éreztem elég technikai tudást és megfelelő gyöngyöm se volt hozzá... de most nekiláttam és ez lett belőle...

A medál (gyöngyök nélkül) 4 cm átmérőjű, domború üveg lapba ragasztott kis képecskével...

És hogy kié lehetett ? Egy gazdag kisasszonyé? Egy színésznőé? Egy fiatal lányé, ki édesanyja arcát látta viszont a képben? Nem tudni... ez már örökre a Duna titka marad...

9 megjegyzés:

Bogi írta...

Gyönyörű lett. Nekem Krúdy jutott eszembe róla.

Méri írta...

Csodálatos lett, és hát az eszmei értéke.... Mert hát ki tudja tényleg kié volt, és honnan való!

LUJZA Gyöngyei írta...

Én arra lennék kíváncsi, hogy vajon hány éves lehet? Az biztos, hogy Te is hozzátettél az értékéhez, nagyon szépséges lett! :) Alíz

Norita írta...

Lujza: hát arra én is kíváncsi lennék hány éves... de eddig nem sikerült kiderítenem...izgi... :o)

Ági mama írta...

Csodálatos ruhát adtál ennek az értékes medálnak!!

Agh Monika írta...

Csúcs mi relylik a Dunában nem nem az ujjaid alatt.Gratulálok csodálatos...

Anami írta...

Gyönyörű lett, nagyon szépen befoglaltad, méltó hely egy ködös múltba visszatekintő medálnak!

zazie írta...

Nagyon izgalmas! Nagyon irigyellek, nagyon szeretem az ilyen sztorikat!;)
Megnézetném egy antikossal!

Hobbi-Tünde írta...

Megérte várni vele, álomszép a végeredmény!!!