2010. október 8., péntek

Szerencse Péntek! Fortune Friday!

Ismét péntek, ismét játék! Most Mandala medál-mintámat sorsolom majd ki! 
Szép hétvégét kívánok minden kedves látogatómnak!
Játékszabály:
  • légy rendszeres olvasó
  • hagyj itt egy kommentet vasárnap éjfélig (2010.október 10. éjfélig)

Sorsolni október 11-én fogok. A mintát a nyertes emailben kapja meg, PDF formátumban... 

A minta a következőket tartalmazza:
  • nagyméretű, grafikus, számozott, jól olvasható kép a mintáról
  • javasolt gyöngyök színe és kódja
  • wordchart

Játékra fel! Mindenkinek sok szerencsét kívánok!
****************************************************


***** Every Friday "Fortune Friday" *******

Here are the rules:
  • Become a regular reader.
  • You should leave a comment here (10 Octobre to midnight), in this post.

This pendant's pattern is the week's prizes..

I am going to lottery on 11 Oct.

The pattern include:
  • large, detailed, numbered color graph of the pattern
  • suggested bead color list
  • word chart

PDF file contains the pattern for create the jewelry, not the jewelry itself!
Materials and tools are not included.

Thanks for the nice comments and your visit!

8 megjegyzés:

Edit írta...

Na most én vagyok az első. :) Tetszik nagyon a minta, remélem nekem kedvez majd a szerencse.
Puszi

horimarika írta...

De jó minta! Jelentkezem.

Unknown írta...

très jolie grille !

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Én is benevezek !

norono írta...

Hajrá!

Gamma írta...

Nagyon szép ez a minta! Nagy peyote rajongó vagyok! Hát kommentelek! Hátha szerencsém lesz!

Sturo írta...

A peyote nemcsak az én kedvencem, de a lányomé is!
Jutka

Erika írta...

Én is szeretném... :-)