2010. október 25., hétfő

Gyöngyös találkozó beszámoló...

Már több mint egy hete volt a találkozó és szégyenszemre nem írtam róla semmit. AZért halogattam eddig, mert nem tudok fotózni (tönkrementek az elemek és még nem vettem újat), szóval a csereajándékomat , amit Noykától kaptam (egy gyönyörű fekete nyakláncot) nem tudom még megmutatni nektek... de ami késik, nem múlik... amint tudom megmutatom nektek, mert tényleg nagyon szééép :)

AZ én ajándékom Mérihez szállt, egy könyvjelzőt kapott tőlem, erről van egy fotóm:


A találkozó ismét nagyon jól sikerült, köszönjük a vendéglátást Beának
És Bogi is ott volt, jó, hogy újra találkoztunk. :)

A következő találkozó nálunk lesz december elején, karácsonyi hangulatban gyöngyözünk majd. Már nagyon várom! :)

2 megjegyzés:

Tímel írta...

Nagyon helyes lett!

kobema írta...

Nagyon jó volt, hogy jöttetek, alig várom a következőt! :)