2009. december 15., kedd

Norita Birodalom :-)))


Orsinánál láttam ezt a játékot. Mindenki akinek kedve van megmutathatja a gyöngyös birodalmát, műhelyét, ahol a szebbnél szebb ékszerek teremtődnek. :-)))

Nos, az enyém ilyen. Egy gyönyörűszép íróasztalom van, amit a férjemtől kaptam. Ezen fűzögetek, itt van a számítógépem is és a rengeteg kisebb-nagyobb kincses dobozkám gyöngyökkel, az általam készített vagy ajándékba kapott ékszerekkel. Persze nekem a világ legnagyobb asztala se lenne elég, azt is telepakolnám mindenfélével... :-D A dobozaim fából vannak és műanyagból (ezeket általában horgászboltokból szerzem be... már messziről kiszúrják, hogy nem a horgoknak akarok dobozt venni... hi-hi..)

Van egy könyvespolcom is, ahol a sok kreatív könyvem, újságom és további kincses dobozkák laknak.

4 megjegyzés:

Orsi írta...

Nagyon köszönöm, csodaszép kis bázis!
(Azok a zöld gyöngytartók biztos tetszenek majd Babrának! :) Persze nekem is...)

Méri írta...

Nagyon barátságos kis sarok és tényleg minden van itt, ami csak kellhet!És hát a helyhiány, a még több és több polcocska.... Ismerős!!

Babra írta...

Jajj de szeretnék én is egy ilyen asztalt!! Irigy vagyok:D Melyik gyöngyös dobozok? Minnyá megnézem jobban, egyelőre az asztaltól vagyok beájulva:D

Norita írta...

Köszi! AZ asztal Jysk-es, a kerek gyöngyösdobozok pedig horgászboltokban kaphatók (sárgák, nem zöldek) :-D